24 Kasım 2020 - ZTK 4.Tur Giresunspor x Niğde Anadolu FK
24-11-2020, 14:57, (En son düzenleme: 24-11-2020, 14:58 maicon_28.)
#1
24 Kasım 2020 - ZTK 4.Tur Giresunspor x Niğde Anadolu FK
Başlık açan olmamış, arşivde bulunsun.

Buradan takip edelim.
Kadro yedek ağırlıklı, maç 0-0 devam ediyor 26. dakika


MAÇ SAATİ : 14.30
YAYIN : YOK
Bu IQ seviyesi düşük takım şampiyon olamaz. Unutma, umutlanma
Alıntı
24-11-2020, 15:03,
#2
RE: 24 Kasım 2020 - ZTK 4.Tur Giresunspor x Niğde Anadolu FK
Bari Giresun da stad da olan yöneticilerden veya yetkililerden birileri buraya mac hakkinda yazsa iyi olur
Alıntı
24-11-2020, 15:14,
#3
RE: 24 Kasım 2020 - ZTK 4.Tur Giresunspor x Niğde Anadolu FK
TAKIM KADROLARI
https://www.mackolik.com/mac/giresunspor...uqhp69kb2s
Alıntı
24-11-2020, 15:20,
#4
RE: 24 Kasım 2020 - ZTK 4.Tur Giresunspor x Niğde Anadolu FK
Kadromuz, anladığım kadarıyla şu şekilde:

ONURCAN- KEREM, TAVARES, SERGEN, İSHAK- UZODİMMA, EROL CAN- MİLİNKOVİÇ, MADİNDA, HİMMET- TRAORE
Alıntı
24-11-2020, 15:26,
#5
RE: 24 Kasım 2020 - ZTK 4.Tur Giresunspor x Niğde Anadolu FK
Gençlere değer veriyoruz deniyor ama kupada bile 11 yapamıyorlar, hee bir de merak ediyorum altyapımız yıllardır neden forvet yetiştirmiyor ? illaki vardır ama A takıma girecek kapasitede neden değil bakıyorum orta saha ön libero sol bek defans.. Erenden sonra forvete küstük resmen
Alıntı
24-11-2020, 15:44, (En son düzenleme: 24-11-2020, 15:46 maicon_28.)
#6
RE: 24 Kasım 2020 - ZTK 4.Tur Giresunspor x Niğde Anadolu FK
(24-11-2020, 15:26)cotanak88 demiş ki: Gençlere değer veriyoruz deniyor ama kupada bile 11 yapamıyorlar, hee bir de merak ediyorum altyapımız yıllardır neden forvet yetiştirmiyor ? illaki vardır ama A takıma girecek kapasitede neden değil bakıyorum orta saha ön libero sol bek defans.. Erenden sonra forvete küstük resmen

Cidden iyi kötü mücadele eden, kazmada olsa yırtıcı bir genç forvet nasıl senelerdir çıkmaz. Hani Erolcan Akdağ ayarında bir forvet olsa yeter, ama o bile yok

Türkiye'de forvet yetişmiyor genel olarak
Milli takımda bile bana göre şuan en iyi forvet 35'lik Burak Yılmaz

Millet Cenk Tosun, Enes Ünal falan diyor ama bir milli forvet için vasat olmasına rağmen Burak diğer isimleri cebinden çıkarır. Bu da durumun vahimliğini ortaya çıkarıyor
Bu IQ seviyesi düşük takım şampiyon olamaz. Unutma, umutlanma
Alıntı
24-11-2020, 15:52,
#7
RE: 24 Kasım 2020 - ZTK 4.Tur Giresunspor x Niğde Anadolu FK
Bu forvet olayı genel Türkiye'nin bir sorunu. Ülke futbolunun beklentisi sert, cüsseli, pivot santrfor şeklinde. Biz istiyoruz ki takımımızın santrforu çiğ et yesin, okuma yazma bilmesin, hobi olarak stoperleri ezsin geçsin Big Grin Taraftarın bu beklentisi bir yana dursun, bizim gençlerimiz de çok kötü bu konuda. Avrupa'daki 20 yaş altı oyunculara bakıyorsun, hepsi yunan tanrısı gibi çocuklar. Vücutlar o biçim yani. Bizim gençler onların yanında 2 boyutlu gibi.

Kısaca bizde gençleri yetiştirecek ne altyapı, ne de gençlerde bu bilinç var. O bilince sahip futbolcular da zaten alıp gidiyor. Cengiz, Çağlar, Merih Alman yan sanayi topçuları değil, Türkiye çıkışlı futbolcular sonuçta.
Alıntı
24-11-2020, 16:08,
#8
RE: 24 Kasım 2020 - ZTK 4.Tur Giresunspor x Niğde Anadolu FK
4 maçtır 1 gol atan takım mı olur ya. Takır takır gol atması gereken takım artık gol atamıyor. Hücum iyi defans kötü defans iyi hücum kötü yok böyle bir şey. Bir kerede ikisi iyi gitsin sürekli.
Alıntı
24-11-2020, 16:10,
#9
RE: 24 Kasım 2020 - ZTK 4.Tur Giresunspor x Niğde Anadolu FK
2. Ligin dibine demir atmış takıma gol atamamışız tü nefret olsun size
Alıntı
24-11-2020, 16:10,
#10
RE: 24 Kasım 2020 - ZTK 4.Tur Giresunspor x Niğde Anadolu FK
(24-11-2020, 15:44)maicon_28 demiş ki:
(24-11-2020, 15:26)cotanak88 demiş ki: Gençlere değer veriyoruz deniyor ama kupada bile 11 yapamıyorlar, hee bir de merak ediyorum altyapımız yıllardır neden forvet yetiştirmiyor ? illaki vardır ama A takıma girecek kapasitede neden değil bakıyorum orta saha ön libero sol bek defans.. Erenden sonra forvete küstük resmen

Cidden iyi kötü mücadele eden, kazmada olsa yırtıcı bir genç forvet nasıl senelerdir çıkmaz. Hani Erolcan Akdağ ayarında bir forvet olsa yeter, ama o bile yok

Türkiye'de forvet yetişmiyor genel olarak
Milli takımda bile bana göre şuan en iyi forvet 35'lik Burak Yılmaz

Millet Cenk Tosun, Enes Ünal falan diyor ama bir milli forvet için vasat olmasına rağmen Burak diğer isimleri cebinden çıkarır. Bu da durumun vahimliğini ortaya çıkarıyor
Adam 35 yaşında lille gibi takımın vazgeçilmezi oldu nerdeyse ama türkiyedeki gençlerde nasıl olsa başaramam kafası var 3-5 neyse alırım ortamımı yaparım yeter diyor çoğu hedefi büyük tutmuyorlar tabi buna altapıdaki imkanların yetersizliği de çanak tutuyor bizde altapıda değer sadece lafta kalıyor kalıcı birşey yapıldığı yok malesef.
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 2 Ziyaretçi