5.Hafta | Giresunsporumuz - Fatih Karagümrük
22-09-2019, 16:02,
#31
RE: 5.Hafta | Giresunsporumuz - Fatih Karagümrük
özgürcan o gol kaçarmı. Son saniyede at o golü bütün hikayeyi değiştir, dağıt kara bulutları. Son 1 dakikada top kaleye girmemek için uğraştı resmen. Ama Özgürcanın klasına yakışmadı bu hata. Zaten yediğimiz gol büyük hata. Her hafta hatalı goller yiyoruz. Rakip atmıyor resmen biz kendi kalemize atıyoruz.
Ama Hakan Kutlu hocaya bende güveniyorum bu takımı layık olduğu yere getirecek. Daha üç gün oldu geleli. Bu kadro olarak daha iyisini yapabilecek seviyede. Yeterki Hoca doğru hamlleri yapsın ve takıma özgüvenini tekrar versin..
GÝRESUNSPORLUYUZ TOPAL OSMAN AGA TORUNUYUZ
ANKARALI ÇOTANAKLAR
Alıntı
22-09-2019, 16:11,
#32
RE: 5.Hafta | Giresunsporumuz - Fatih Karagümrük
Kaleci iki haftadır çok çok iyi utandıracak bizi umarım utandırır..Bekler ikiside çok kötüydü..Landel yine saç baş yolduruyor..Ama son 20 dakikada 3 puan resmen elimiden elimizden kaçtı
Alıntı
22-09-2019, 16:14, (En son düzenleme: 22-09-2019, 16:15 cotanak88.)
#33
RE: 5.Hafta | Giresunsporumuz - Fatih Karagümrük
bu takım en kötü ligte kalır her hafta bireysel hata var ve takım oyunu yok hucüm oyuncularımızın hepsi bencil müsait durumdaki arkadaşına atacağına kaleyi deniyor herkes 1 haftalığına kral olma derdinde son 10 dk daki baskı umut verici de olsa haftaya yine tam tersi olmayacağının garantisi yok uğursuz bir takım ne yapsak KA-ZA-NA-MI-YO-RUZ...
Alıntı
22-09-2019, 16:15,
#34
RE: 5.Hafta | Giresunsporumuz - Fatih Karagümrük
Karagümrükün formda bir ekip olduğunu düşünüyorum ve bu maç fena oynamadık bence. Yediğimiz gol talihsizlik ötesi artık hatalara çalışılması lazım üzerine gidilmeli bu durumun. 3 puana yakın oynayan taraftık.
Alıntı
22-09-2019, 17:19,
#35
RE: 5.Hafta | Giresunsporumuz - Fatih Karagümrük
Son onbeş dakikalik istek bir refleksti bence. Takım yine leş oğlu leş. Adriano o topları çıkarmasa yine bu hafta hüsrandı. Adamlar bizim ceza sahasına o kadar rahat girdiler ki biz bile kendi ceza alanımızda o kadar rahat top oynamadık. Allahtan erkan zengin çok kötüydü bugün. Yine düşme adayları içindeyiz. Son beş on dakikalık istek can havliyle miydi değil miydi haftaya balkes maçında belli olur.
Alıntı
22-09-2019, 17:35,
#36
RE: 5.Hafta | Giresunsporumuz - Fatih Karagümrük
(22-09-2019, 15:59)bulancak28 demiş ki:
(22-09-2019, 15:59)semiko demiş ki: bu arada bişey diyim de bu takım ana ağlatır. semiko dedi dersiniz.

Kimin anası kanka? Bizim anamızsa eğer o zaten ağlıyor :d

2 haftaya görürsün bro Smile  himmet sağ bekte biraz oynasın da. rusescu ibişini oynatmayın bile del valle serbest oynasın orda
Alıntı
22-09-2019, 17:48,
#37
RE: 5.Hafta | Giresunsporumuz - Fatih Karagümrük
(22-09-2019, 17:35)semiko demiş ki:
(22-09-2019, 15:59)bulancak28 demiş ki:
(22-09-2019, 15:59)semiko demiş ki: bu arada bişey diyim de bu takım ana ağlatır. semiko dedi dersiniz.

Kimin anası kanka? Bizim anamızsa eğer o zaten ağlıyor :d

2 haftaya görürsün bro Smile  himmet sağ bekte biraz oynasın da. rusescu ibişini oynatmayın bile del valle serbest oynasın orda
Erkan Sözeri de öyle diyordu 7-8 hafta içinde bu takım oturacak diyordu ama kendi söylediğine kendi de inanmadı gitti  Big Grin Bu takımdan bir cacık olmaz kardeşim himmet agamı atacak golleri takımda bencillik üst seviyede.
Alıntı
22-09-2019, 18:31,
#38
RE: 5.Hafta | Giresunsporumuz - Fatih Karagümrük
Beyler bu takım tek santraforla iş yapamaz gibi Rusescu biraz geride ilerde de özgürcanla daha iyi olur gibi.
Alıntı
22-09-2019, 19:07,
#39
RE: 5.Hafta | Giresunsporumuz - Fatih Karagümrük
özeti şimdi izledim

birkaç hafta önce teşhisi koydum

Bu Muhammed Bayır'ı Osmanlı'dayken de beğenmezdim bizde de bir cacığını göremedim. Bugün golü de yedirmiş
Yani bu adamın 1 tane olumlu hareketini görmedim, 2.ligten gelen elemanı oynatmalıyız
Bu IQ seviyesi düşük takım şampiyon olamaz. Unutma, umutlanma
Alıntı
22-09-2019, 20:18,
#40
RE: 5.Hafta | Giresunsporumuz - Fatih Karagümrük
Takım bugün zaman zaman durağan zaman zaman akışkan oynadı, ben adriano 2 haftadır nasıl bi anda düzeldi hayretler içindeyim, M.Bayır çok basit bi hata yaptı ama affetirmek adına ileri atışlarda hep kendi kullanmak isteyerek niyetini belli etti hele bir pozisyonda dua okuduğu o kadar belli olduki yeminde kızmadım onu gördükten sonra son dk larda becerikli olsak 3 puan geliyordu, ilk 4 hafta bunun yarısını oynamadık inşallah hakan kutlu toparlar takımı dizilimini beğendim açıkcası sadece numanın kesilmesi hoşuma gitmedi, şu erzuruma giden oltanı alacaktık afyondan abi ileri uca bi forvet uyduramıyoruz bi türlü.
BAŞKENTTEN  !!!
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi