2019-2020 Sezonu Kadro Planlaması,transferler ve Yapılması Gerekenler
20-05-2019, 22:51,
#11
RE: 2019-2020 Sezonu Kadro Planlaması,transferler ve Yapılması Gerekenler
(20-05-2019, 22:45)chotanax demiş ki: Sercan Yıldırım kalsın, gerisi gitsin. Malum, ligde kaldiysak onun sayesinde.

Kesinlikle Big Grin
Alıntı
21-05-2019, 05:01, (En son düzenleme: 21-05-2019, 05:03 123456.)
#12
RE: 2019-2020 Sezonu Kadro Planlaması,transferler ve Yapılması Gerekenler
Yabancı transferi konusunda bir heyet yapılsın. Güzel bir çiçek çikolata falan doğru Ankaraya, Mustafa Kaplanin yanına bir ekip gitsin. 3 4 isim alıp gelsinler Adam yabancı transferi konusunda gayet başarılı. Düştü denilen Ankaragücü için, çok farklı ulkelerden garip garip adamlar topladı. Topladığı herkesde is yaptı. Yardım istenebilir.
Alıntı
21-05-2019, 12:27,
#13
RE: 2019-2020 Sezonu Kadro Planlaması,transferler ve Yapılması Gerekenler
Kaleye bir tane as kaleci her şeyden önce. Kayacan yedek olarak bizi idare eder. Erkan Anapa bilmiyorum nasıl, eğer yeterli seviyedeyse yedek olarak o da düşünülebilir. Anıl'ın bizdeki miadı doldu diye düşünüyorum.

Benim kafama takılan, şu an hala bizim kadromuzda görülen Ergin Keleş, Ferhat Görgülü, William Sery ile kiralık olarak gelen Traore, Emre Nefiz, Orhan, Cyriac, Savaş Polat gibi adamların bize olan külfeti ne olacak.
Alıntı
21-05-2019, 14:20, (En son düzenleme: 21-05-2019, 14:21 semiko.)
#14
RE: 2019-2020 Sezonu Kadro Planlaması,transferler ve Yapılması Gerekenler
(21-05-2019, 12:27)bulancak28 demiş ki: Kaleye bir tane as kaleci her şeyden önce. Kayacan yedek olarak bizi idare eder.  Erkan Anapa bilmiyorum nasıl, eğer yeterli seviyedeyse yedek olarak o da düşünülebilir. Anıl'ın bizdeki miadı doldu diye düşünüyorum.

Benim kafama takılan, şu an hala bizim kadromuzda görülen Ergin Keleş, Ferhat Görgülü, William Sery ile kiralık olarak gelen Traore, Emre Nefiz, Orhan, Cyriac, Savaş Polat gibi adamların bize olan külfeti ne olacak.

hepsinin sözleşmesi bitiyor. sadece sery kalıyor gibi gözüküyor. bunların maliyeti efsane olmuştur. en az kelle başı 400k alsalar 10 kişide 4milyon yapar. buda fix yani

kaleci olarak ben kayacan'ın gitmesi gerektiğini düşünüyorum hem maddi açıdan 100bin 100 bindir diye hemde kayacan yaşlı anıl ise bir iki hamle ile kendini hemen bulabilir.
Alıntı
21-05-2019, 18:54,
#15
RE: 2019-2020 Sezonu Kadro Planlaması,transferler ve Yapılması Gerekenler
Valla belki küfredeceksiniz şaşıracaksınız ama bence eğer yarışmacı bi kadro kurulup ciddi disiplinli bir aile ortamı oluşturulacaksa M.Reis falan yedek tutulup faydalanmaya çalışmalıyız. Ha bahsettiim yapıya ne derece uygun peki Reis? şuanki haliyle hiç. Hatta aksine tamamen bozacak birisi. Ama işte tamda burada farklı düşünüyorum ben, bu seneki takıma bakarak karar vermemeliyiz hiçbir oyuncu için. Bu sene saldım çayıra mevlam kayıda bi yönetim anlayışı vardı, oyuncular sallabaşı al maaşı kafasında maç bitse de aleme aksak modundaydı her maç. Ki Erkan hocadan önceki haftalarda Volkan Okumak'a bile nasıl küfürler ediliyordu burada. Oysa bu kadro içinde belki en iyi bildiğimiz ve beğendiğimiz bir oyuncuydu. Ama o ortamda o bile ne hale gelmişti. Oysa düşünüyorumda, yarışmacı bir takım olduktan sonra Reis gibi biri de eminim bu son şansını kullanmak isteyecektir. Çünkü biz bıraktığımızda gideceği yer artık alt lig olacak. Elbette onun üzerine bir takım kurup çok bi başarı beklentimiz olmayacak. Ama yedek klübesinde isterse oynar diyip güvenebileceğimiz biri olsun. Ha oynamazsa da kendi bilir, nezaman istese aşağıda Samsun havada kapar. Artık 1. ligde play off mücadelesi için oynamayı mı tercih eder yoksa 2. ligden şuanki bulundupu lige çıkmak için oynamayı mı? Kararı kendisi versin.
Alıntı
21-05-2019, 19:46,
#16
RE: 2019-2020 Sezonu Kadro Planlaması,transferler ve Yapılması Gerekenler
Önceki senelerde düşüncelerimi uzun bir paragraf halinde yazardım ama bu sene yönetimin ve hocanın transferlerine göre yorum yapayım dedim çünkü hoca bu kez çok kararlı ve kendinden emin konuşuyor. Tek istediğim bu sene çıkalım diye aşırı para harcanmaması. Çünkü bu ligde bazen en iyi kadroyu kursan bile Süper Lig'i göremiyorsun. Sonra hedefi tutturamazsak sonumuz Balıkesirspor ya da Elazığıspor gibi olabilir, daha da sittin sene toparlayamayız.
Alıntı
21-05-2019, 19:46,
#17
RE: 2019-2020 Sezonu Kadro Planlaması,transferler ve Yapılması Gerekenler
(21-05-2019, 18:54)kerasus demiş ki: Valla belki küfredeceksiniz şaşıracaksınız ama bence eğer yarışmacı bi kadro kurulup ciddi disiplinli bir aile ortamı oluşturulacaksa M.Reis falan yedek tutulup faydalanmaya çalışmalıyız. Ha bahsettiim yapıya ne derece uygun peki Reis? şuanki haliyle hiç. Hatta aksine tamamen bozacak birisi. Ama işte tamda burada farklı düşünüyorum ben, bu seneki takıma bakarak karar vermemeliyiz hiçbir oyuncu için. Bu sene saldım çayıra mevlam kayıda bi yönetim anlayışı vardı, oyuncular sallabaşı al maaşı kafasında maç bitse de aleme aksak modundaydı her maç. Ki Erkan hocadan önceki haftalarda Volkan Okumak'a bile nasıl küfürler ediliyordu burada. Oysa bu kadro içinde belki en iyi bildiğimiz ve beğendiğimiz bir oyuncuydu. Ama o ortamda o bile ne hale gelmişti. Oysa düşünüyorumda, yarışmacı bir takım olduktan sonra Reis gibi biri de eminim bu son şansını kullanmak isteyecektir. Çünkü biz bıraktığımızda gideceği yer artık alt lig olacak. Elbette onun üzerine bir takım kurup çok bi başarı beklentimiz olmayacak. Ama yedek klübesinde isterse oynar diyip güvenebileceğimiz biri olsun. Ha oynamazsa da kendi bilir, nezaman istese aşağıda Samsun havada kapar. Artık 1. ligde play off mücadelesi için oynamayı mı tercih eder yoksa 2. ligden şuanki bulundupu lige çıkmak için oynamayı mı? Kararı kendisi versin.

reis 1 sene oynadıktan sonra daha da oynarsa helal olsun zaten 35 e geldi sonrası malum. bence son mermiyi iyi kullanmak isteyecektir. iyi para sonrasındaki hayata şekil verecektir. mantık olarak düşünürsek evet doğru ama o mevkiye bile daha aktif oyuncu yedek oturmalı. reis koşmaz , pres yapmaz, geri dönmez. ee geriye 9 kişi kaldı . erkan hoca defansif oynayan birisi daha çok kontra takılan. reise kontra da yer yok maalesef. sadece bu sezon oynasaydı kalsın derdim ama geçen sene de gördük neler yaptığını daha ilk aydan saçları yolduk .
Alıntı
21-05-2019, 20:14,
#18
RE: 2019-2020 Sezonu Kadro Planlaması,transferler ve Yapılması Gerekenler
Ha bak yaş olayını hiç hesaba katmadım ben. Daha doğrusu yaşını bilmiyordum. Öyleyse hiç gerek yok. Ama onun dışında 2 senedir yatıyor olsa da kumaşı olan adam, bi kalemde silmezdim ben şahsen faydalanmaya çalışırdım. Ama yaş 35 se bu saatten sonra tek hedef nekadar kazanacağıdır.
Alıntı
21-05-2019, 20:22,
#19
RE: 2019-2020 Sezonu Kadro Planlaması,transferler ve Yapılması Gerekenler
Bu arada yeniden UEFA lisansı almışız, İstanbulspor da bize katılmış bu sefer.
Alıntı
21-05-2019, 21:48,
#20
RE: 2019-2020 Sezonu Kadro Planlaması,transferler ve Yapılması Gerekenler
Muhammet reis en iyi zamanında kariyeri değil parayı seçmiştir osmanlispora giderek. Kendisinin oynadığı zamanda takımının ikinci plan oyuncularından muğdat çelik yetenekleri kısıtlı olmasına rağmen şu an şampiyonlar liginde oynayan biriyken muhammed reis ikinci lige doğru gidiyor.
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 2 Ziyaretçi