20.Hafta | Elazığspor 0 - 0 Giresunspor'umuz
06-02-2019, 00:34,
RE: 20.Hafta | Elazığspor - Giresunspor'umuz
Yalçın koşukavak reddetmiş, yusuf olacak gibi ....
BAŞKENTTEN  !!!
Alıntı
06-02-2019, 00:37,
RE: 20.Hafta | Elazığspor - Giresunspor'umuz
(05-02-2019, 21:38)Okan demiş ki: Yüksel Yeşilova: “Teklif gelirse hemen gelirim”

Türkçe meali: abi dassaaaklarinizi yiyim nolur beni alin. Yoksa bu zamanda nerde bulucam sizden baska enayi.
Alıntı
06-02-2019, 07:36,
RE: 20.Hafta | Elazığspor - Giresunspor'umuz
(06-02-2019, 00:34)turkuaz_0628 demiş ki: Yalçın koşukavak reddetmiş, yusuf olacak gibi ....

Yusuf gundemimizde yok denilmiş 
Bırakın şu i.netorun reklamını yapmayın..hangi menajer sürüyorsa serefsizi
Derelili çotanak
Alıntı
06-02-2019, 07:42,
RE: 20.Hafta | Elazığspor - Giresunspor'umuz
Açıkçası ligde piyasası olan bir hoca olsam şu durumda ben de Giresun'a gitmem. Yani dışarıdan baktığın zaman 4 tane hoca göndermiş, ağzına kadar sakat veya formsuz oyuncuyla dolu, içerisinde oyuncuların çeteleştiği, ciddi anlamda düşme riski ile karşı karşıya bir takımız. Sene sonu takım küme düşse "X hoca takımı düşürdü" denilecek. Bu durumda hangi hoca buraya gelip de kariyerini riske atar ki? Çok ciddi bir meblağ teklif edilmesi lazım.

Önceki sayfada Metin Hoca gelecek diye tahminde bulunmuştum ama onun da geleceğini zannetmiyorum. Geçen sene hatır gönül ilişkisine gelmişti. Bu sene yemez bence. Üstelik takıma tüm galibiyetlerini aldıran hoca olup da bir de arkasından "Trabzonlulardan çete kurdu" diye laf konuşuldu. Ne kadar doğru bilmiyorum.

Gelecek olan hocanın da yapacağı çok bir şey olduğunu zannetmiyorum. Dediğim gibi, şu alınan Skrbic ve Cyriac tutarsa ancak bir şeyler olur. Gerisi yalan. Afyon eskaza 1-2 galibiyet alsa işimiz biter. Elazığ'ı yenememiş takımız.
Alıntı
06-02-2019, 10:46,
RE: 20.Hafta | Elazığspor - Giresunspor'umuz
(06-02-2019, 07:42)bulancak28 demiş ki: Önceki sayfada Metin Hoca gelecek diye tahminde bulunmuştum ama onun da geleceğini zannetmiyorum. Geçen sene hatır gönül ilişkisine gelmişti. Bu sene yemez bence. Üstelik takıma tüm galibiyetlerini aldıran hoca olup da bir de arkasından "Trabzonlulardan çete kurdu" diye laf konuşuldu. Ne kadar doğru bilmiyorum.

bizdeki bu anlamsız takıntıları anlamıyorum zaten. yahu biz sosyal sorumluluk projesi yada sivil toplum kuruluşu değilizki. her şehirden homojen karışım olacak bir zorunluluğumuz hiç yok. biz bir spor klübüyüz ve öncelikli var oluş amacımız saha içi başarı, sportif başarı. bunu sağladıktan sonra isterse hepsini trabzonlu seçsin hatta işi abartıp kimliğinde trabzon yazmayanları klüpten içeri sokmasın. banane la kimin nereli olduğundan? doğum yeri neresi olsada, kalbinde hangi şehir olsa da yücelttiği takım benim takımım, benim gönül verdiğim çotanak arması yükseltiyor. hayır yani zamanında öz be öz giresunluları da gördük. küme düştüğümüz gün üst ligden takımla söz kesenleri de gördük. tam aksine kendini herkesten çok giresunsporlu hisseden başka memleketlide. öyleyse hala neyin takıntısı bu? çete kurdu kurmadı ile hiç ilgilenmiyorum. benim takımıma ligin en kaliteli futbolunu oynatan adam çete kurmuşsa bile helali hoş olsun. 

zamanında anton gibi adam ahrikalar yaratırken biz kadroya almıyorduk. neymiş efendim antrenmanlarda laubaliymiş bilmemne. la banane? isterse antrenmanla hiç işi olmasın aruna kone, pazardan pazara giresuna gelsin maça çıksın gitsin. sonuçta golünü atıp asistini yapıyormu? olay bitmiştir.
Alıntı
06-02-2019, 11:26,
RE: 20.Hafta | Elazığspor - Giresunspor'umuz
(06-02-2019, 10:46)kerasus demiş ki:
(06-02-2019, 07:42)bulancak28 demiş ki: Önceki sayfada Metin Hoca gelecek diye tahminde bulunmuştum ama onun da geleceğini zannetmiyorum. Geçen sene hatır gönül ilişkisine gelmişti. Bu sene yemez bence. Üstelik takıma tüm galibiyetlerini aldıran hoca olup da bir de arkasından "Trabzonlulardan çete kurdu" diye laf konuşuldu. Ne kadar doğru bilmiyorum.

bizdeki bu anlamsız takıntıları anlamıyorum zaten. yahu biz sosyal sorumluluk projesi yada sivil toplum kuruluşu değilizki. her şehirden homojen karışım olacak bir zorunluluğumuz hiç yok. biz bir spor klübüyüz ve öncelikli var oluş amacımız saha içi başarı, sportif başarı. bunu sağladıktan sonra isterse hepsini trabzonlu seçsin hatta işi abartıp kimliğinde trabzon yazmayanları klüpten içeri sokmasın. banane la kimin nereli olduğundan? doğum yeri neresi olsada, kalbinde hangi şehir olsa da yücelttiği takım benim takımım, benim gönül verdiğim çotanak arması yükseltiyor. hayır yani zamanında öz be öz giresunluları da gördük. küme düştüğümüz gün üst ligden takımla söz kesenleri de gördük. tam aksine kendini herkesten çok giresunsporlu hisseden başka memleketlide. öyleyse hala neyin takıntısı bu? çete kurdu kurmadı ile hiç ilgilenmiyorum. benim takımıma ligin en kaliteli futbolunu oynatan adam çete kurmuşsa bile helali hoş olsun. 

zamanında anton gibi adam ahrikalar yaratırken biz kadroya almıyorduk. neymiş efendim antrenmanlarda laubaliymiş bilmemne. la banane? isterse antrenmanla hiç işi olmasın aruna kone, pazardan pazara giresuna gelsin maça çıksın gitsin. sonuçta golünü atıp asistini yapıyormu? olay bitmiştir.

Trabzon mevzuna falan girmek istemiyorum açıkçası. Ama şurası da bir gerçek ki son yıllarda Metin Diyadin ve Yücel İldiz harici başarı yakalayan başka bir hoca da gelmedi bize. Geçen yıl takımı zirveye oynattı, ikinci gelişinde kaostaki takımı toparladı (9 maçta 5 galibiyet). Bu sene başı da fena gitmeyen takım Afyon ve Adana'dan Landel öküzü yüzünden yenen saçma sapan iki gol sonrası bozuldu, hoca da gönderildi. B.k yoluna gitti bir nevi. 

Yalnız şurası var ki, bir teknik direktör olarak bu sene başındaki o çöp transferlere hocanın müdahale etmesi, gerekirse de Bozbağ'a rest çekmesi de gerekiyordu. O konuda hocanın da suçu var. Reis yerine şu takıma 10 numara aldırmaması mesela fahiş bir hatadır bana göre.
Alıntı
06-02-2019, 11:29,
RE: 20.Hafta | Elazığspor - Giresunspor'umuz
Bize gelen her iki Antonlar kumaşı çok iyidi.
Alıntı
06-02-2019, 14:06,
RE: 20.Hafta | Elazığspor - Giresunspor'umuz
Giresunsporgazete Levent Eriş yalmaya başlamış.
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi