Anket: Yönetim İstifa etmeli mi ?
Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
Evet, olağanüstü kongre kararı ile en kısa sürede yönetim değişmeli.
64.71%
11 64.71%
Evet ama sezon sonu yapılacak kongre ile yönetim değişmeli
35.29%
6 35.29%
Hayır, yönetimden son derece memnunum.
0%
0 0%
Toplam 17 oylar 100%
* Bu ankete oy verdiniz. [Sonuçları Göster]

Yönetim İstifa etmeli mi ? (ANKET)
01-12-2018, 18:47, (En son düzenleme: 01-12-2018, 18:57 123456.)
#51
RE: Yönetim İstifa etmeli mi ? (ANKET)
Ömer Ulkunun gelmesi için Osman Çırak'a operasyon çekilmişti bir nevi. O yüzden Osman Çırak için 3. Lig dönemini baz alıyorum. Osman Cirakin yardımcısı Ali Akdağ gazi caddesinde dövülmüştü . Sonra Olgun Pekerin desteklediği Ömer Ülkü geldi is başına.Olgun Peker ile Omer ülkü o alaka.Ondan sonra Ömer Ülkü 3 4 transfer yaptı yapmasınada öyle ligde tutacak transfer yapmadı. Ferdi Başoda, Tufan Esin , Soner Şahin transferleri yapıldı. 3 u toplasan 15 maça çıkmamıştır.

Ek olarak Ömer Ulkunun kovduğu 3 Brezilyalı var ayrıca. Bunlar Isael Bergamim ve Boka. Fena da oyuncular değildi bunlar hele Isael bizden sonra Nacional ve Krosnadar gibi iyi takımlarda oynadı. Bunlar neden kovuldu? Faruk Korkmaz getirdiği için mi ?

Onun üstüne Alparslan Yılmaz Olgun Peker gerginliği yüzünden koca Giresunspor başkanı yine bu dönem dayak yemişti. Evet o Uğur Demirok ile anlaşılmıştı fakat o Uğur kendi takımımda dahi 2 3 maça zor çıkmıştı bir önceki sezon. Akhisar da hamza hamzaoglu ile büyük çıkış yaşadı.

Ben Giresunsporun Kurtlar Vadisi Giresun dönemine geri dönmesini istemiyorum. Koca şehirde Osman Çırak, Ömer Ulkuden başka adam yok mu ?
Alıntı
01-12-2018, 20:51,
#52
RE: Yönetim İstifa etmeli mi ? (ANKET)
Pekerin artik yedigi haltlarda anlasilmaya basladigindan tekrar kendisi basa gecmek yerine omer ulku yu getirdi. Hatta bi transfer doneminde yine tahtamiz kapaliydi. Omer ulku israr ödemiyor falan. Sonra transfer doneminin bitmesine yakin peker cikti piyasaya ve tahtayi actirip birkac transfere on ayak oldu. Yani birden bire ortaya halk kahramani gibi ortaya cikarildi.
Alıntı
01-12-2018, 22:00, (En son düzenleme: 01-12-2018, 22:01 maicon_28.)
#53
RE: Yönetim İstifa etmeli mi ? (ANKET)
Ben başkan adayı olarak rahmetli Hasan Ali Tütüncü'yü isterdim. Bir kez daha analım, Allah rahmet eylesin

Bozbağ'nın yönetiminde olduğu için sıcak bakılmayabilirdi belki ama başkanlık makamına yakışacak biriydi rahmetli.

@ArmanınPeşinde
Aynen bu isimler yerine bende kesinlikle Mustafa Bozbağ'yı tercih ederim ama @Kerasus'un bahsettiği acı bir gerçekte var. Bozbağ gidince aday çıkmayıp kulüp mafyalara, yamyamlara kalacaksa ne olacak yani. Mustafa Bozbağ 30 sene başkanımız mı olacak veya atıyorum hadi 6 sene daha başkan oldu diyelim. 6 sene sonra pırıl pırıl bir başkan adayı mı çıkacak ortaya

Yanlış anlaşılmasın yine tekrarlayayım Bozbağ'yı tercih ederim sadece ACI GERÇEĞİ yinelemek istedim.
Bu IQ seviyesi düşük takım şampiyon olamaz. Unutma, umutlanma
Alıntı
01-12-2018, 23:01,
#54
RE: Yönetim İstifa etmeli mi ? (ANKET)
Mustafa bozbağ göreve devam etmelidir benim düşüncem
Alıntı
02-12-2018, 01:21,
#55
RE: Yönetim İstifa etmeli mi ? (ANKET)
(01-12-2018, 22:00)maicon_28 demiş ki: Ben başkan adayı olarak rahmetli Hasan Ali Tütüncü'yü isterdim. Bir kez daha analım, Allah rahmet eylesin

Bozbağ'nın yönetiminde olduğu için sıcak bakılmayabilirdi belki ama başkanlık makamına yakışacak biriydi rahmetli.

@ArmanınPeşinde
Aynen bu isimler yerine bende kesinlikle Mustafa Bozbağ'yı tercih ederim ama @Kerasus'un bahsettiği acı bir gerçekte var. Bozbağ gidince aday çıkmayıp kulüp mafyalara, yamyamlara kalacaksa ne olacak yani. Mustafa Bozbağ 30 sene başkanımız mı olacak veya atıyorum hadi 6 sene daha başkan oldu diyelim. 6 sene sonra pırıl pırıl bir başkan adayı mı çıkacak ortaya

Yanlış anlaşılmasın yine tekrarlayayım Bozbağ'yı tercih ederim sadece ACI GERÇEĞİ yinelemek istedim.

yaşasaydı belediye başkanlığına aday olurdu büyük ihtimal ve seçilirdi
Alıntı
05-12-2018, 00:45,
#56
RE: Yönetim İstifa etmeli mi ? (ANKET)
Çok geçmeden bu takım geldiği yere geri döner diye düşünüyorum.Hiç kimsede arma aşkı yok.Herkes birşeylerin peşinde.Kabuğundan hiç çıkma Giresun.
     Sahipsiz kentin sahipli değeri
Alıntı
05-12-2018, 08:46,
#57
RE: Yönetim İstifa etmeli mi ? (ANKET)
Omer ulku hakan karaahmet olgunun taseronudur..Balik hafizali olmayalim..bu takim kume dustuyse her turlu pislikte aniliyorlarsa bunlarin yuzundendir..Onlari stada bile sokmamak lazim ne baskanligi
Derelili çotanak
Alıntı
05-12-2018, 09:53,
#58
RE: Yönetim İstifa etmeli mi ? (ANKET)
Ne diyelim abi bu saydıklarınızdan başka adam yoksa zaten Bozbağ her türlü yine seçilir, hem de iman tazelemiş olur ondan sonra sittin sene kalır zaten başta.
Alıntı
05-12-2018, 12:02,
#59
RE: Yönetim İstifa etmeli mi ? (ANKET)
(02-12-2018, 01:21)Semih Karahan demiş ki:
(01-12-2018, 22:00)maicon_28 demiş ki: Ben başkan adayı olarak rahmetli Hasan Ali Tütüncü'yü isterdim. Bir kez daha analım, Allah rahmet eylesin

Bozbağ'nın yönetiminde olduğu için sıcak bakılmayabilirdi belki ama başkanlık makamına yakışacak biriydi rahmetli.

@ArmanınPeşinde
Aynen bu isimler yerine bende kesinlikle Mustafa Bozbağ'yı tercih ederim ama @Kerasus'un bahsettiği acı bir gerçekte var. Bozbağ gidince aday çıkmayıp kulüp mafyalara, yamyamlara kalacaksa ne olacak yani. Mustafa Bozbağ 30 sene başkanımız mı olacak veya atıyorum hadi 6 sene daha başkan oldu diyelim. 6 sene sonra pırıl pırıl bir başkan adayı mı çıkacak ortaya

Yanlış anlaşılmasın yine tekrarlayayım Bozbağ'yı tercih ederim sadece ACI GERÇEĞİ yinelemek istedim.

yaşasaydı belediye başkanlığına aday olurdu büyük ihtimal ve seçilirdi

Yaşasaydı ne başkan olurdu nede belediye başkanı iyiliğini kötülüğünü Allah bilir.
HAYATIN KIYISINDA MARATON ORTASINDA !!!
Alıntı
05-12-2018, 12:14,
#60
RE: Yönetim İstifa etmeli mi ? (ANKET)
Turkiye de zaten hep boyledir. Herhangi bir kurulusta yada klüpte baskan olanin ilk isi delegeyi baglamak olur ki secimle yenilmesin. Siyasi partiler de boyledir klüplerde. Bozbağ da kendi birakmadigi sürece kongre falan formalite olur. Baskan olmak isteyen kisi öncelikle canikliden icazet almali.
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi