12.Hafta | Giresunspor'umuz 4 - 0 Karabükspor
10-11-2018, 21:09, (En son düzenleme: 10-11-2018, 21:15 maicon_28.)
#31
RE: 12.Hafta | Giresunspor'umuz - Karabükspor
abi her gördüğümüz yanlışı eleştiriyoruz şu da eksik kalmasın şunu da söyleyeyim Big Grin

Kumyalı'nın 1 numara olduğunu defalarca söyledim. Hem daha sağlam, daha olgun, daha bütün ve özellikle futboldan daha çok anlayan kişilerin bulunduğu bir grup.
Eleştirim şu : Abi maç boyunca niye arabesk besteler söylüyorsun. Hani yeri gelir arabesk söylersin, o da 5-10 dakika.
Bunlar 90 dk boyunca mıy mıy, arabesk söylüyor. Takımı atağa kaldıracak, gazlayacak bestemiz neredeyse hiç yok.
Yani futbolcu olsam, tam atağa kalkacekken tribünden gelen "Seni seven kalbim sana, deli oluyor anlasana" veya "Geberiyoruz aşkından anla Şanlı Giresunspor" tezahüratını duysam geriye döner yan pas veririm Smile

Repertuarlarını değiştirmeleri lazım. Birkaç tane sözleri basit ama vurucu, gaza getirici tezahürat lazım.
Ve benim bu konuda favorim Göztepe'nin tezahüratı olan "Haydi bastır şanlı Göztepe" tezahüratı, o tarz bir şey olabilir..
Bu IQ seviyesi düşük takım şampiyon olamaz. Unutma, umutlanma
Alıntı
10-11-2018, 21:24,
#32
RE: 12.Hafta | Giresunspor'umuz - Karabükspor
En büyük kazanç Volkan Okumak oldu.
yüreğimdeki sevdan çotanak arman
Alıntı
10-11-2018, 22:44,
#33
RE: 12.Hafta | Giresunspor'umuz 4 - 0 Karabükspor
Bu maçın 2 kazanımı abiola 3 gol atıp kendisine güven kazandı ki adama ba ile transferi kelek çıkmayan 2 adam, bir diğeri volkan okumak form tutmaya devam, Gençler ile geçen hafta berabere kalmak içten bile değildi en azından bir kaç eksik takımda olsak alırdık en kötü 1 puan neyse inş bir seferde olsa miili maç arası bize yarasın kurban olim denizli bizi çiğ çiğ yer yoksa ...
BAŞKENTTEN  !!!
Alıntı
11-11-2018, 10:10,
#34
RE: 12.Hafta | Giresunspor'umuz 4 - 0 Karabükspor
Bolu 10 kişi oynamasına rağmen cok pozisyona girdi, Denizlispor sağlam oynuyor ama bu sezon Süper Lig'e çıkar çok rahat.

Bolu -Denizli maçı çok heycanlı ve keyifli geçmiş.

Denizlispor çok rahat alır bizim maçı, taraftarıda havaya girdi iyice, Süper Ligi istiyorlar. Bizim maçlar bundan sonra ligde kalma havasında geçer alt sıradaki takımlarla başa baş mücadele ederiz.
Alıntı
11-11-2018, 10:40,
#35
RE: 12.Hafta | Giresunspor'umuz 4 - 0 Karabükspor
Su saatten sonra su ligi takip etme sebebim genclerin erkan hoca ile yürüyüp gitmesi ve bolunun puan kayiplariyla iyice düşüşe geçmesi.
Alıntı
11-11-2018, 10:59, (En son düzenleme: 11-11-2018, 12:56 kerasus.)
#36
RE: 12.Hafta | Giresunspor'umuz - Karabükspor
(10-11-2018, 21:09)maicon_28 demiş ki: abi her gördüğümüz yanlışı eleştiriyoruz şu da eksik kalmasın şunu da söyleyeyim Big Grin

Kumyalı'nın 1 numara olduğunu defalarca söyledim. Hem daha sağlam, daha olgun, daha bütün ve özellikle futboldan daha çok anlayan kişilerin bulunduğu bir grup.
Eleştirim şu : Abi maç boyunca niye arabesk besteler söylüyorsun. Hani yeri gelir arabesk söylersin, o da 5-10 dakika.
Bunlar 90 dk boyunca mıy mıy, arabesk söylüyor. Takımı atağa kaldıracak, gazlayacak bestemiz neredeyse hiç yok.
Yani futbolcu olsam, tam atağa kalkacekken tribünden gelen "Seni seven kalbim sana, deli oluyor anlasana" veya "Geberiyoruz aşkından anla Şanlı Giresunspor" tezahüratını duysam geriye döner yan pas veririm Smile

Repertuarlarını değiştirmeleri lazım. Birkaç tane sözleri basit ama vurucu, gaza getirici tezahürat lazım.
Ve benim bu konuda favorim Göztepe'nin tezahüratı olan "Haydi bastır şanlı Göztepe" tezahüratı, o tarz bir şey olabilir..

Bu maci izlemedim ama soylediklerin genel olarak ulkenin tribün sorunu. Beste ile maca etki etmek diye bisey yok artik günümüzde.  Nedense bizde maci  ile izlemeden besteye eslik etmek istenir tribünde. Oysa tam aksine besteyi falan bosverip maci izleyip tum tribun ayni anda mactaki  olaylara tepki verse cok daha etkili olur. Mesela gol olmasa bile futbolcunun yaptigi şık bi hareketi alkisla hep birden. Bak nasil moral bulur futbolcu. Oysa sen topcunun alkislanacak hareketini hic gormeyip ezbere beste söyleyip durursan futbolcuda kendi halinde takilmaya devam eder sahada.

Bu arada hakemi etkilemek icinde aynisi gecerli. Macla alakasi olmayıp ezbere beste soyledigin macta bisey olunca i...ne hakem diye bagirinca adam sallamiyor bile. Oysa macta her pozisyona anlik tepki verip tereddütte kalacagi her kararda tum stad hep bir ağızdan isliklayinca adam kendi icinde hepten yanlis yaptigi fikrine kapilacak ve senin aleyhinde karar verirken iki kere düşünür hale geliyor. Basketbolda ozellikle avrupa deplasmanlarinda bunu yasiyouz hep.
Alıntı
11-11-2018, 15:52,
#37
RE: 12.Hafta | Giresunspor'umuz - Karabükspor
(11-11-2018, 10:59)kerasus demiş ki:
(10-11-2018, 21:09)maicon_28 demiş ki: abi her gördüğümüz yanlışı eleştiriyoruz şu da eksik kalmasın şunu da söyleyeyim Big Grin

Kumyalı'nın 1 numara olduğunu defalarca söyledim. Hem daha sağlam, daha olgun, daha bütün ve özellikle futboldan daha çok anlayan kişilerin bulunduğu bir grup.
Eleştirim şu : Abi maç boyunca niye arabesk besteler söylüyorsun. Hani yeri gelir arabesk söylersin, o da 5-10 dakika.
Bunlar 90 dk boyunca mıy mıy, arabesk söylüyor. Takımı atağa kaldıracak, gazlayacak bestemiz neredeyse hiç yok.
Yani futbolcu olsam, tam atağa kalkacekken tribünden gelen "Seni seven kalbim sana, deli oluyor anlasana" veya "Geberiyoruz aşkından anla Şanlı Giresunspor" tezahüratını duysam geriye döner yan pas veririm Smile

Repertuarlarını değiştirmeleri lazım. Birkaç tane sözleri basit ama vurucu, gaza getirici tezahürat lazım.
Ve benim bu konuda favorim Göztepe'nin tezahüratı olan "Haydi bastır şanlı Göztepe" tezahüratı, o tarz bir şey olabilir..

Bu maci izlemedim ama soylediklerin genel olarak ulkenin tribün sorunu. Beste ile maca etki etmek diye bisey yok artik günümüzde.  Nedense bizde maci  ile izlemeden besteye eslik etmek istenir tribünde. Oysa tam aksine besteyi falan bosverip maci izleyip tum tribun ayni anda mactaki  olaylara tepki verse cok daha etkili olur. Mesela gol olmasa bile futbolcunun yaptigi şık bi hareketi alkisla hep birden. Bak nasil moral bulur futbolcu. Oysa sen topcunun alkislanacak hareketini hic gormeyip ezbere beste söyleyip durursan futbolcuda kendi halinde takilmaya devam eder sahada.

Bu arada hakemi etkilemek icinde aynisi gecerli. Macla alakasi olmayıp ezbere beste soyledigin macta bisey olunca i...ne hakem diye bagirinca adam sallamiyor bile. Oysa macta her pozisyona anlik tepki verip tereddütte kalacagi her kararda tum stad hep bir ağızdan isliklayinca adam kendi icinde hepten yanlis yaptigi fikrine kapilacak ve senin aleyhinde karar verirken iki kere düşünür hale geliyor. Basketbolda ozellikle avrupa deplasmanlarinda bunu yasiyouz hep.
Kesinlikle dogru ama once trubun liderlerini 2 sene staja yolllamak lazim ingiltereye
Derelili çotanak
Alıntı
11-11-2018, 22:20,
#38
RE: 12.Hafta | Giresunspor'umuz 4 - 0 Karabükspor
Şu Bolu inşallah çıkamaz Denizli ile Gençler çıksın.
yüreğimdeki sevdan çotanak arman
Alıntı
11-11-2018, 23:19,
#39
RE: 12.Hafta | Giresunspor'umuz 4 - 0 Karabükspor
Yücel İldiz farkı aga. Kim ne derse desin bu adam başarılı hoca. Bizim o dönem ki kadroya play off oynatmak öyle herkesin yapacağı iş değildi.
Alıntı
12-11-2018, 22:59,
#40
RE: 12.Hafta | Giresunspor'umuz 4 - 0 Karabükspor
Volkan kendine bakmış belli. Adamın baklavalar bile duruyor Big Grin
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi