Giresunspor.Net - Herkes Sever Biz Taparız!
11.Hafta | Giresunsporumuz - Osmanlıspor - Yazdırılabilir Sürüm

+- Giresunspor.Net - Herkes Sever Biz Taparız! (http://www.giresunspor.net/forum)
+-- Forum: Giresunspor.Net Forumları (http://www.giresunspor.net/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Giresunspor Gündemi (http://www.giresunspor.net/forum/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Konu: 11.Hafta | Giresunsporumuz - Osmanlıspor (/showthread.php?tid=906)

Sayfalar: 1 2 3


11.Hafta | Giresunsporumuz - Osmanlıspor - hartama - 08-11-2019

[Resim: 000187_120x120.png][Resim: Tff-1.Lig-Logo.png][Resim: 010779_120x120.png]
 GİRESUNSPOR             OSMANLISPOR


[Resim: iconBayrak.gif] GİRESUN ATATÜRK STADYUMU- GİRESUN 
09.11.2019 - 16:30

İçerdeki her maç önemli. Bu maçı almalıyız.


RE: 11.Hafta | Giresunsporumuz - Osmanlıspor - cotanak88 - 08-11-2019

Deplasmanlarda zaten yokuz ligte kalmak istiyorsak içerdeki maçları almalıyız bakmayın yönetimin pembe tablo çizdiğine bu takımın hala sorunları var devre arasında isteksiz oyuncularla yolumuzu ayırmalıyız.


RE: 11.Hafta | Giresunsporumuz - Osmanlıspor - mcagatayy - 09-11-2019

Kırmızı kart felan görmezsek 2 farklı skorla alırız.


RE: 11.Hafta | Giresunsporumuz - Osmanlıspor - kerasus - 09-11-2019

yine tam bizlik bir gol yedik. yani kaleci de ilginç, nerden baksan 5 metre yukarısınan giden topa açılmaktaki amaç nedirki acaba? ciddi ciddi 5 metre yükselip o topu alacağını mı düşündü de kaleyi boşalttı yani?


RE: 11.Hafta | Giresunsporumuz - Osmanlıspor - kral1234 - 09-11-2019

Bu takım açık ara ligin en kötü takımı.


RE: 11.Hafta | Giresunsporumuz - Osmanlıspor - ArmanınPeşinde - 09-11-2019

Güzel galibiyet. Oyunda ilerleme olmasa da sonuç anlamında güzel şeyler oluyor son haftalardır.


RE: 11.Hafta | Giresunsporumuz - Osmanlıspor - GenCotanak - 09-11-2019

millet takibi bırakınca takım toparlanma ışıkları veriyor sanki Smile


RE: 11.Hafta | Giresunsporumuz - Osmanlıspor - kerasus - 09-11-2019

harbiden 2. devreyi izlemedim basket maçı izleyim bari dedim. arada skora bakayım dedim son dk lar önde görünce açtım. 90+2 den sonra yaptığımız savunmayı maça yaysak kolay kolay golde yemeyiz aslında. içerde bi şekil kazanırız diye düşünüyordum son haftalardaki galibiyetlerimize bakınca, cidden müthiş oldu. umutlandım valla be.


RE: 11.Hafta | Giresunsporumuz - Osmanlıspor - maicon_28 - 09-11-2019

abi bu santraforlar futboldan uzaklaştırılmalı. Aktif futbolda bu kadar ağır santrafor olamaz

yani hızlı değiller o ayrı konu, aynı zamanda top teknikleri de 0
bari al veri hızlı yapın. Adamlara bir pas atıyorlar illa bir kere dürtecekler öyle pas verecekler. Haliyle rakip geliyor bozuyor.

Ben hemen hemen aynılar diyordum ama yok abi son yıllarda gördüğüm en kötü forvet bunlar. Dauda, Okafor falan bunlardan iyiydi. Dale'yi falan zaten hiç saymıyorum, bu isimlerin hepsinden kalite olarak çok daha iyiydi. Keza Ergün Çakır'da iyiydi

Özgürcan ve Rucescu isimleriyle kapışacak belki 2 isim var. Skrbic ve Ergin Keleş


Neyse böyle kör topal, içeride 3 puan dışarıda 1 puan gidersek güzel olur. Böyle böyle ligde kalabiliriz


RE: 11.Hafta | Giresunsporumuz - Osmanlıspor - kral1234 - 09-11-2019

Ağalar bi hata yapıp maça gittim bugün. Ilk yarı sonunda çıkıp gidecekken arkadaş 70e kadar bekle beraber cikariz dedi. Tam çıkmak üzereyken gol de geldi. Bu takımın en kötü yeri forvetler. Eğer bu ligde herhangi bir başka takımın forveti bizde olsaydı inanıyorum 5-6 puan daha yukarıda olabilirdik. Maalesef erkan sözeri bu takıma ihanet etmiş özgürcan ve rusescuyu alarak. Rakip takımın arka dörtlüsü bence bu ligin en kötüsü ama onların belki de en rahat maçıydı bugün. Yaptırılan penaltı ve kendi kalesine atmalarindan belli ne ayarda oldukları ama ne rusescu ne de özgürcan defansı zorladılar. Devre arasında iyi bir forvet şart oğlu şart.

Bu gazla adanaya vurup geçelim dicem de yine araya milli ara giriyor monako.