Giresunspor.Net - Herkes Sever Biz Taparız!
Passolig e-Bilet - Yazdırılabilir Sürüm

+- Giresunspor.Net - Herkes Sever Biz Taparız! (http://www.giresunspor.net/forum)
+-- Forum: Giresunspor.Net Forumları (http://www.giresunspor.net/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Türkiye ve Dünyada Spor (http://www.giresunspor.net/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Konu: Passolig e-Bilet (/showthread.php?tid=486)

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Passolig e-Bilet - mvsr - 18-04-2014

Alıntı: Passolig Nedir ?
[Resim: turkiyenin-yeni-elektronik-bileti-passolig-kart.jpg]
6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliği Önleme Kanunu'nun getirdiği e-bilet projesi kapsamında bir yenilik olan Passolig kart; stadyumlara girişi sağlayan ve kişiye özel bir sportif kimlik kartı olmanın yanı sıra, alışveriş ve ulaşım başta olmak üzere günlük hayatın birçok alanında kullanılabilecek.

Elektronik biletler Passolig kartlara yüklenecek ve maçlara çok daha hızlı bir şekilde, uzun kuyruklarda beklemeden girmek mümkün hale gelecek. Passolig kart, futbol tutkunlarına tek bir kartta pek çok kartın sağladığı faydayı sunacak. Maç bileti, banka kartı, kredi kartı, kulüp taraftar kartı, anlaşmalı şehirlerde ulaşım kartı ve mağaza indirim kartı, artık tek bir kartta bir araya gelecek.



RE: Passolig e-Bilet - GiresunsporNet - 19-04-2014

Elektronik bilet olmaz diye bir şey olmaz. Ancak elektronik bilet uygulaması böyle mi başlatılır, bence esas mevzuu budur. Her şeyden önce sezon sonunun geldiği bir yerde böyle damdan düşer gibi ortaya çıkarıp bu işi başlatmak yanlış. Sezon biter, tatil başlar, önünde zaman olur, doğru düzgün topluma anlatırsın, herkes de kendini ayarlar. Başka bir ilginçlik işin içindeki bankadır. Banka adına son derece karlı gözüken bir olay kala kala koca memlekette sadece 8 şubesi olan bir bankaya mı kaldı yani bu da tuhaf.


RE: Passolig e-Bilet - OnlyTurk - 19-04-2014

Önümüzdeki yıl PTT1.Lig'e yükseleceğimizi varsayarsak bu uygulamaya bizde dahil olacağız. Süper Lig'i bilmiyorum ama PTT1.Lig'de en fazla 1 yıl uygulanabilir.


RE: Passolig e-Bilet - 123456 - 19-04-2014

Çıkarsak almam.Ne türlü bir saçmalıktır bu.Karaborsayı engelleyecez maskesi ile insanları fişleyip,ranttan voleyi vuracaklar.


RE: Passolig e-Bilet - Yaglidereli - 19-04-2014

Saçmalığın daniskası.Millet bilete verdiği parayı 2 kez düşünürken bir de bu aptal karta para vermez.
Stadlar boş kalır.


RE: Passolig e-Bilet - yirmisekiz - 19-04-2014

Karti veren Aktifbank bilin bakalim kimin. Calik Grup' un. Ekstra yandas yani. Rantin boylesi


RE: Passolig e-Bilet - heyulaanil28 - 19-04-2014

burda hiç kimse passolig flan almaz takım kombine satamıyor çekirdekçiler passolig ne der "Lüften argo kelimeler kullanmayınız" tüpçü ve tayfasının başka icraatı yok zaten.


RE: Passolig e-Bilet - 123456 - 19-04-2014

Bende passlolig falan almam.Tama takımı seviyoruz iyi hoşta kimse benim Giresunspor sevgim üzeriden para kaldırmaya kalkışmamalı.


RE: Passolig e-Bilet - mvsr - 19-04-2014

Zamanlama çok anlamsız.Gökten düşer gibi pat diye koydular önümüze.Stad doluluk oranlarımızın içler acısı halini düşünürsek çok büyük sorun teşkil ediyor.Kimse maçlara gitmez.

Bu işin bir çalışması olur.Alt yapı hazırlarsın.Uygulanacak konuma gelindiğinde yürürlüğe koyulur.Şak diye eski uygulama bırakılıp yenisine geçilmez.

Türkiye'de futbolun sorunları bir kart ile çözülmez.Sorumlu diğer dinamikleri çalıştırmayıp çözümü karta bağlamak komik kaçıyor ve sebebinin rant olduğu anlaşılıyor.

Bu kart ile fişlemenin yanı sıra diğer amaçlar için kullanma fırsatı sunuluyor.Büyük şehirleri geçtim ulaşıma ne gibi yararı dokunabilir ?Bugün modern köleliğin tanımı olan kredi, banka kartlarına başka bir alternatif daha sunuluyor ve bir pranga daha atılıyor insanımıza.Yeni bir banka oluşturma çabası ise cabası.


RE: Passolig e-Bilet - GiresunsporNet - 20-04-2014

Fişleme olayına ben katılmıyorum çünkü onu yapmak için böyle bir karta ihtiyaç duyulmaz, yeterli imkan halihazırda zaten var. Bir de şu var ki e-bilet olayı aslında epeydir bu ülkede uygulamada olan bir şey. Yıllardır Biletix, mybilet vb. yerlerden yapılan bilet satışları bir e-bilet olayıdır. Kombine kart bir e-bilettir. Bunlar üzerinden zaten kimlik bilgilerini paylaşmış oluyorsun. Burada esas olan, e-bilet kavramı üzerinden bir bankaya yaratılan mecburiyettir. Yani mesele "tamamen duygusal" dediklerinden ve hemen herkes de bunu gördü.